sustinut de Acasa.ro

  Contact Zuri: 0374 18 78 94

Intrebari frecvente 24/7

Bine ai venit in locul unde gasesti raspunsuri pentru cele mai frecvente intrebari primite de la clientii nostri.

1. Pe Zuri, cumparaturile tale sunt sigure.

  • 1. Pe Zuri cumparaturile tale sunt sigure.
  • 2. Fiecare tranzactie se realizeaza in mod securizat, iar datele sunt procesate fara a fi stocate pe serverele noastre.
Suntem o echipa pentru care nicio intrebare nu este mai putin importanta, deci contacteaza-ne cu incredere.

2. Cum functioneaza Zuri?

Zuri.ro este un club exclusivist de oferte din categoria home&deco. Acestea sunt recomandate de cel mai mare portal de lifestyle si home&deco din Romania, Acasa.ro .In fiecare zi, partenerii Zuri.ro si Acasa.ro aduc noi oferte pentru membrii clubului nostru.
Poti afla de aceste promotii fie direct de pe site, fie prin newsletterul nostru zilnic, la care te-ai abonat automat atunci cand ti-ai facut cont pe Zuri.ro.Partenerii Zuri.ro si Acasa.ro sunt branduri de renume, cunoscute pentru calitatea produselor lor.

3. Ce fac daca ma intereseaza un produs?

Pasul 1: Dai click pe butonul “Comanda” din pagina de prezentare a ofertei.
Pasul 2: Alegi de la cantitate numarul de bucati dorit, completezi formularul cu datele tale, adresa unde vrei sa fie livrat coletul si la campul Detalii suplimentare mentionezi model, culoare, marime, etc.
Pasul 3: Alegi metoda de plata si poti bifa serviciul de Livrare cu verificare daca doresti.
La Sumar comanda ai toate costurile comenzii tale.
Pasul 4: Apasa pe Plaseaza comanda si odata comanda inregistrata vei primi mesajul: Multumim pentru comanda efectuata, iar pe adresa ta de e-mail vei primi o confirmare a inregistrarii comenzii si datele de contact ale partenerului ce urmeaza sa-ti livreze produsul.

4. Si pot avea incredere? Cum stiu eu ca primesc ce cumpar?

Fiecare oferta este incheiata personal de un reprezentant de vanzari din echipa noastra, in baza unui contract cu drepturi si obligatii. Sigur, riscuri exista in orice fel de colaborare, dar pe baza feedback-ului de la clienti luam rapid masuri: returnam banii, retragem oferta, incheiem colaborarea - in functie de problema care apare.
Prioritatea noastra esti tu, clientul final, care beneficiaza de oferta. Asa ca daca esti intr-o astfel de situatie, anunta-ne imediat.

5. M-am hotarat si vreau promotia. Cum platesc?

Variantele de plata sunt:

- Card detalii »

- Transfer bancar detalii »

- Plata la livrare (ramburs) detalii »

6. Am platit si nu am voucher-ul!

In primul rand: verifica-ti emailul – inclusiv in Spam (nu se stie niciodata) si contul tau Zuri, in sectiunea Comenzile mele.

7. Tocmai am platit prin transfer bancar. Ce fac in continuare?

Astepti putin... cam 2 zile lucratoare. Si in momentul in care vine confirmarea platii de la banca, iti activam voucher-ul: il primesti automat pe email si in contul tau, in sectiunea Comenzile mele.
Daca trec mai mult de 5 zile lucratoare fara sa fi primit vreun semn, verifica din nou adresa de email – inclusiv in Spam si in contul tau Zuri, in sectiunea “Comenzile mele”. Daca tot nu gasesti, anunta-ne.

Vezi promotiile de azi